For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Meijerink, H. P., Letschert, J. F. M., van Asselt, R., van den Bergh, H. H., van de Craats, J., van de Haterd, L. A. G. J., Leenhouts, J. C., Littooij, W. P., van Oers, B., Rijlaarsdam, G. C. W., Snippe, J., van Streun, A., Vernooy, C. G. T., & Veringa, F. H. J. (2008). Over de drempels met taal en rekenen: hoofdrapport van de expertgroep Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen. Expertgroep doorlopende leerlijnen. [details]
2018
van de Craats, J., & Pijls, H. (2018). De kromme gevormd door de toppen van de parabolen door drie gegeven punten. Nieuw Archief voor Wiskunde, 5/19(1), 39-43. [details]
van de Craats, J., & Bosch, R. (2010). Grundwissen Mathematik: ein Vorkurs für Fachhochschule und Universität. (Springer-Lehrbuch). Springer. [details]
2009
van de Craats, J. (2009). Vervolgboek wiskunde. Amsterdam: Pearson Education. [details]
The UvA uses cookies to ensure the basic functionality of the site and for statistical and optimisation purposes. Cookies are also placed to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept all cookies' to consent to the placement of all cookies, or choose 'Decline' to only accept functional and analytical cookies. Also read the UvA Privacy statement.